Fredag...

Idag har varit en dag som alla andra en dag som ja jag vet inte inte varit så jätt händelse rik men ändå på ett annat sätt.
Nu har iaf tjejerna åkt hem vi ar haft en mysig hemmakväll med pizza och idol sådär lagom mysigt bara. Efter en jobbig vecka i skolan.

Imon kommer mor och far och dyngråttan som mamma sa, dvs min min lillebror. Han är ingen dyngråtta på rikitigt men som sofia sa ni er familj ni bara mobbar varandra. Fast vi gör ju det väldigt kärleksfullt ändå och det höll hon ju ändå med mig. Lille David var ju bara inte så smart att han i tid kom på att han skulle komma hit ikväll redan menmen en annan gång. Det va ju dock väldigt illa tyckte Sofia som nu tom träffat snygg David personligen och ändå har hon bara positivt att säga om honom. Det finns kanske hopp ändå ;)! Nä nu ska vi vara snälla. Är glad över att han faktiskt tar sig tid och åker och hälsar på sin kära syster.

Klockan är på tok för mycket nu och jag ska gå och göra mig klar för sängen för att sedan ta en välförtjännt sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback