Lov

Ja som ni märker är man ju inte snabb på att skriva såg att senast jag skrev var också när jag va här i Mellbystrand. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Inte festande iaf för det har det varit lugnt med för lugnt men så är det ibland.
Nu är det lov fast det kommer att bli mycket pluggande här hemma har mycket att ta igen. Åkte på en riktigt jobbig förkylning när jag va hemma sist så är först nu jag blivit riktigt bra.

Nu är det iaf bara 30 dagar kvar till Åre resan vilket även innebär 29 dagar till tentan men den ska jag klara fin fint ska plugga satan faktiskt. Klarade ju förra tentan riktigt riktigt bra så det var trevligt!

Imon ska jag jobba med pappa i butiken  ska bli väldans trevligt! hoppas tom på att få slå in lite paket även om pappa är väldigt noga med hur man gör med pappret när man drar av men jag börjar bli bättre på det.

Så det får räcka för ikväll ska bättra mig lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback