: )

Nu är det lördagmorgon och klockan är 9,37. Här finns ingenting och göra och jag har totalt sovit max 1,5h och det är verkligen max...Dock självförvållat men det tar vi inte upp idag och ingen annan dag heller!

Klockan 7 igårkväll skulle Carin anlända för att äta ihop me mej och familjen...får dock en förvarning om att hon skulle ha med nån som tvunget skulle heja på just mej! När hon väl kommer är maten klar och de andra äter redan och med sig har hon Marcus! Som jag inte har sett för ofta på sistone eller typ inget för han är en väldigt busy man!! Vad som händer är att han stananr och blir sittande vid bordet och pratar med mina kära föräldrar jag flänger runder och Carin sminkar sig!
Iaf sen anländer det en hel drös me tjejer och det blir lite festligare efter att mamma och pappa gått och gömt sig!! Nu är det tjejerna och marcus mys! Fast mina nerver och känslor va helt fu**d up!
Det blir ju inte bättre utav att Carin och mamma får åka iväg och hämta david heller efter att johannes davids kompis blivit nerslagen helt oprovoserad av fulla gamlingar i stan i laholm! Fatta lilla laholm!

Carin kör oss iaf dit och det blir kul lite folk först men blir mer och mer fast inte som det brukar när det är DuoJag dock! Väl där va det riktigt nice och vissa människor förvånade mej verkligen! En viss John Lindberg drar ungefär ut mej på kasedans på dansgolvet till nåpt som man absolut inte kan dansa kase dans till! Jag känner ju knappt dej men du va rätt rolig!
Första gången som jag va ute som singel på mycket länge var det iaf! Va fanns där mer och säga kvällen va lite konstig och jag vet inte men jaja ibland blir det som det blir....nice det med faktiskt ! Tror jag iaf hahaha...minnet va ju bättre denna gången inte helt fel!
Sedan blir det iaf alldeles för lite sömn hehe....o nu sitter jag här o gör ingen nytta för här är inte en jävel och det är typ perfekt golfväder men greenerna är dressade.....
Jag är hungrig nu med frukosten blev knas och allt blev knas imorse men det gör inget!

Shit såhär långt har jag knappt skirvit och det är förmodligen så att ni somnat förlänge sedan eller slutat bry er eller så kanske ni är helt förvirrade mend et är inte meningen att ni ska förstå allt så är det bara!

pussohaj på alla!

om en månad är jag påväg till österrike det är skrämmande men kanske lär jag få träffa en mysig laholmare inom kort där nere :)!! Nån ska till ichgel lr hur d nu stavas o det är inte långt ifrån St:anton så vad sägs om att komma och hälsa på mej :P vet att du vill det!! Jag är inte som alla andra eller vad va det och inte du heller haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback