Zu Hause!

Hemma igen efter nån dag i Falköping...det va ja vet inte ens va man ska säga om dom dagarna.
De blev inte som jag hade velat riktigt kanske men det fanns inget jag kunde göra heller..någon hade redan bestämt sig för att vara ganska så hård mot mig och visa att jag inte fick göra vad jag ville...
Jag sa att jag va rädd för och göra fel du undrade varför och jag förklarade varför men du förstod ändå inte. Du förstår mig inte och du vill inte göra det heller. Du vill inte bry dig just nu! För du har ju redan gått vidare och har redan bestämnt dej för att inte låta mej få dig att trilla dit lite igen!
När jag säger men är det så farligt är det 2 min kvar tills att jag därefter kommer att lämna rummet och inte se dej mer på väldigt länge igen... Först då säger du nä det är det väl inte för du vet att du kommer inte hamna i mer bekymmer...
Du sårar mig under tiden jag är där men du förstår ju inte det inte ens när jag säger det... du tycker bara att jag blir sur! Men hallå hade du redan glömt samtalet härom kvällen när du gjorde mig nåt så fruktansvärt ledsen... ändå förstår du inte... Det är många hjärtan du kommer såra nu fram till jul...ibland skulle jag faktiskt vilja såra dig tillbaks bara lite så att du en endaste gång skulle förstå och faktiskt fatta! Men jag kan ju inte det ingenting sårar dig! Inte ens att jag sov med en annan kille 2 veckor efter att vi gjort slut... Du vänder det mot mig men säger att du inte brydde dig.. Du tror fel om du tror att det är det jag vill höra för det är det verkligen inte. Jag vill höra att det jag gjorde inte var okej mot dig. För hade du gjort det mot mig säger jag bara fy fan.
Saker du sagt för nekar du och säger men det har jag väl inte sagt när sa jag det...men jag letar ju inte den bara kommer! Tror inte på dig längre sorry men gör inte det.

Efter det du gjorde tidigare vad kan man säga jag kände mig grymt utnyttjad faktiskt...o det värsta är det är det jag kommer bära det med mig som ett minne av dig! Den kommentaren det var bland det mest onödiga nånsin! Du vet vad jag menar och när jag detta va... Ibland undrar jag om det var en annan person som sa det den där sista gången du va hemma... Ja inte vad det konstigt man trodde att helgen skulle varit lite mer annorlunda med dom orden sagda! Vi träffas inte på länge!!!! Nä det gör vi inte men tänkte inte på att jag nog redan var ersatt! Det märktes iaf! Varje kväll när vi skulle sova om inte annat....synd bara jag som velat ha det ljusaste och bästa minnet! Jag kan inte ljuga och det vet du! Men ja alla ändras vi väl!

Ta inte detta bara som skit för du är en underbar person med men ville bara du skulle vakna upp och förstå mig! En endaste gång!! Så att du inte gör om detta fler gånger.....Trots allt du är en underbar vän som är väldigt snäll... Men förlåt mig för just nu ser jag bara alla dina fel! Snälla vissa mig varför jag va ihop med dig! Visa mig att du faktiskt förstår genom att säga nåt till mig nåt oväntat eller skriva nåt!!

En endaste gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback