Trött!

Har jobbat idag med! Det är jätte kul så länge där är nåt och göra men annars är det tråkigt och sitta still!

Allt blir väl inte som jag riktigt vill heller men inget jag kan göra åt saken för det kunde jag tänkt på innan och ja jag vet om läget....haha menmen ibland vill man bara haha göra lite konstiga saker passa på när man kan kanske!!

Så är det! Timing är inget som verkar vara min grej i livet eller vem vet vad timing är egentligen det är väl helt enkelt inte meningen att det ska gå på det sättet eller vad man ska säga! Det finns väl en annan framtid för mej som jag just nu inte kan påverka! Men jag har iaf försökt och det är bra! Mycket bra för då kan jag inte ångra det senare...

Hela tisdagen tillbringades iaf med en mycket kär person till mig! Min gamla kille emil är äntligen hemma! Hade heldag ihop! Han bjöd på mat i H-stad och sen bio haha... sen hem till honom o ja sen...vi gjorde det vi kännde för!
Det som även va skönt va att vi va grymt ärliga mot varandra kanske både bra och dåligt men tror ändå att det kanske var bra!

Igår mös jag med Carin trevligt trevligt hon är grymt bäst ibland haha! Skönt att prata med dej speciellt när du inte säger att jag är en idiot som gjort vissa saker utan bara haha det är rätt louise underbart o fakiskt höra :)!

Söndes o måndes kväll o dagarana var riktiga aftonbladet dagar haha.....jag vet ingen kommer fatta det mer än en person och den kommer aldrig se detta som tur är haha....

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag fattar aftonbladetdagar, är jag en viss person ;) oh nooo! see you soon biatch

Postat av: Louise

haha okej du e inte rätt person men ibland pratar man för mkt:P

2007-11-03 @ 22:49:55
URL: http://louiseingvarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback