Tisdag bara!

Just nu är jag rätt uttråkad en tråkig dag detta typ och känner att jag snart blir sjuk...fast det tänker jag inte bli! För imon ska jag och springa och gymma med tvillingarna Hantoft och det är ju kul!! Så skönt att man kan göra allt detta hemma så ingen annan ser och dömer en!

I söndes va hela familjen på väla för att jag ville det trodde jag men så var ju inte fallet! Min bror skulle ha ny jacka nya skidkläder och jag va bara bortglömd för men louise ser du några skidpolos då nä gjorde jag inte men ville ju inte bara ha det! Jag ska åka bort snart och inte vara hemma på flera månader klart jag med ville shoppa.. Jag blev tjurig då och bara nä jag skiter i vilket för ingen brydde sig ju! Sen fatta nog mamma så då gick hon me mej och tittade på tjocka stickade koftor! Hade redan sett ut massa innan! Alla Boomerang och alla alledeles för dyra menmen! Jag fick den dyraste eller mamma betalade hälften så va ändå en dyr kofta som sved! Men efter det var jag glad! Sen köpte jag ett par billiga skor med så då blev jag glad! Fick ju även ett par Björn Borg av mamma och inhandlade första julklappen!! Duktigt av mej!!
Sedan var det familjemiddag på donken haha o sedan direkt till laholm för och hyra familj! Hade ju redan handlat massa underbara nötter och majschips på tasty houste på väla!! Så väl hemma satt hela familjen framför tvn och såg Göta kanal 2 ihop jätte mysigt. Därefter fortsatte vi utan David med att kolla på The Queen..

Igår blev det återigen shopping iform av 2 party linnen det ena ska jag få av david i julklapp och födelsedagspresent ! Får ju inte glömma att jag var och tittade på innebandy i Helsingborg på kvällen ju!! Såg tyvärr helsingborg förlora med 6-7 tror jag eller 5-6! Jag som alltid hållt på Warberg bytade lag under uppvärminingen när jag såg killen med Wentworth MIller ögonen han är bara så het Mattias Mattsson!! Vill ha en sån haha!


Idag har det varit lugnt jobbad elite men pappa tyckte jag skulle köra hem så har mest provkört en bil pappa vill ha!! Jag tycker den är fin!!
Har tråkigt nu hatar tisdagar aldrig nåt bra på tvn..
Stackars er och behöva läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback