Taxi!

Ikväll är jag taxi...men hela min kropp skriker bara efter sängen när den inte påminner mej om vilken träningsverk jag har efter gårdagens duktigheter! Både sprang o gymmade! Hur fint är det egentligen inte att springa i solsken en kall morgon på stranden??!! Jätte vackert!

Igår var en kul kväll med pizza mys o idol först hos carin sedan utgång för mej o hanna!! Va roligt!! Men blev väl kanske för mycket fok på det stället om man säger så va så jävla knökat asså!!

Idag har jag varit hos Emil jätte trevligt o mysigt!! Finns vissa saker som man bara inte kan sluta me fast man kanske borde men vem fan bryr sej om det! Jag gör vad jag vill det behöver ingen anna bry sej om o säga att jag gör fel...om nån nu tyckte det... Hade det inte varit bra ahade man inte fortsatt.. :P...flum det blev men jag fattar iaf!!

Nu orkar jag inte mer....

pussohaj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback