Spiken!

Idag slog du iaf på stort och fattade och bad mej tom att ringa ja han bad mej ringa upp för annars tar ju pengarna på mob slut...Tack för det iaf!! Inte nog med det han gick tom ut i köket för att få vara ensam tack än en gång!!

Nästa person som slog huvet på spiken va min pappa haha.... dock mycket pinsammare men sant!!
Jag ska åka upp och antagligen hälsa på emil innan jag åker! Vilket är sådär omtyckt här hemma för är det slut så är det säger dem. MEN är man kompisar så är man alla andra kan jag ju säga hej då till som finns här hemma men emil som kommer hem nästa helg kommer jag inte ens hinna träffa och det sa dom båda två med för då är det ett fullspäckat schema liksom........ Så då frågade ju min pappa mej om vad för kompisar vi va egentligen och ja vi är bra kompisar så är det bara och mer behöver jag inte säga....

Sedan behöver ni typ inte se att jag kanske någon gång stavat fel för jag hatar och stava och det har alltid varit min svaga  sida så vet ni det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback