Jao!

Okej nu känner jag att jag måste berätta hur det gick då ju! Jo det började kanon kom dit och maten och allt var fixat och dukat! Vi åt o allt flöt på och va inte så konstigt ändå båda är vi ju sjukt pratiga så inte så konstigt! Fick kommentaren du va ju rätt tyst i söndes och jag bara konstigt hade ju aldrig pratat med dej innan!
Jao sen blev det ju film The Holliday jätte bra och jätte snygga Jude Law är med i sina super snygga nörd glasögon älska bara det!!
Vad kan jag säga vi pratar på och pratar på men asså han är verkligen inte min typ av kille som carin säger jag kan förstå att andra tycker att han ser bra ut men jag ser det inte riktigt men han är ju inte ful...Absolut inte min typ bara jätte ledsen killen!
Sedan hade han ju inte fattat att jag skulle åka om mindre än 2 veckor heller killen är blon haha interntskämt! Fy fan va kul vi hade och såhär men jao inget mer än det det visste jag ju om typ innan men kunde ju vara trevligt iaf! Jao han hade vist jouren med brandkåren denna veckan då men hade bytat bort det fram till klockan 11 för att kunna var med mig haha! SEdan hade han även köpt gott o blandat til mig för jag bjöd dom på det i söndes men då va godiset håkans och vi tyckte det var gammmmmalt så vi ville inte ha mer men han åt upp de!
Men vid halv 12 kännde jag shit nu får jag nog åka hem hade ju varit där sen typ halv 7 ju för jag va där helt i tid :D!

Idag kommer Matilda hem och det ska bli super kul och träffa henne!! Längtar tills ikväll med!! Det kommer bli bra!!
Jao det får vara det! Tänkte bara uppdatera lägget lite!!

Puss o ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback