Ja så får det bli!

Nu är det klubbat och klart! Jag ska och äta hos han imon och även se film!
Men det är verkligen inte så att jag vill ha något nytt nej nej...Jag är inte redo för det men kunde vara kul och lära känna honom! Det som är lite jobbigt är väl att jag har kompisar som tycker att han är snyggaste killen i Laholm men det tycker ju inte jag :/ .... jag tycker väl inte han är min typ eller nåt så men men det blir nog bra!
Han är ju jätte lätt och prata med och lite små rolig med! Haha Han är tom brandman d ni!
Fast inte jätte snygg i mina ögon haha!!

Undra om det är nån som läser min blogg?! E ju aldrig nån som säger nåt! Fast e kanske därför att jag skriver så grymt flum haha

Kommentarer
Postat av: Louise

jag läser den hahah. och väntar med spänning på att du ska säga namnet på nye killen :)

2007-11-14 @ 20:15:59
Postat av: Louise

vilken louise? e d du e?

Postat av: Louise

enqvist såklart :)

2007-11-17 @ 10:51:36
Postat av: Malin E

brandman, fotbollsspelare, grymmekroppen...BRA att du inte blir kär!

2007-11-18 @ 21:55:19
Postat av: Louise

okej, brandman och fotbollsspelare. nu vet till och jag vem det är!

2007-11-24 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback