Hård!

Varför är jag så elak mot någon jag tycker om så mycket??? Jag är ju faktiskt riktigt elak... men ja förlåt mej!
Men vill bara du ska förstå mej någon gång! Inte så lätt alltid när du inte säger nåt eller så.. Gör det svårt ibland!

Jag är ju inte heller perfekt okej finns väl saker som jag gjort som jag kanske inte borde gjort...men det va väl pga att jag ville se eller jag vet inte...jag va väl ensam...Men jag gjorde inget eller jo det gjorde jag men heller inte du vet vad jag menar för jag har varit ärlig mo dej och när jag är ärlig mot dej det är då du blir ärlig och också vågar vara ärlig oftast!!

Jag älskar dej ändå min vän!!
Jag hoppas att vi båda får uppleva något så fint som det bröllop jag var på idag!!
Ni var så fina och det var så fint!! Jag vill med stå där en dag i den finaste vita klänningen och veta att någon älskar mej på samma sätt som jag älskar den personen! Det var fint idag!! <33 det var kärlek och det var så fint för ni menade det båda två! Det märktes att era känslor var så äkta! Jennys tårar det var ingen sorg det var glädjens!! Jag vill kanske inte gråta mej igenom hela mitt bröllop bara :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback