Bara 7 dagar kvar!

Nu är det nära snart är jag på väg till alperna! Det är mycket kvar som ska fixas och hinnas med! Man hinner kanske inte riktigt allt man vill men jag kan inte lägga till fler timmar på dygnet så jag får väl bara acceptera läget!

Just idag har tiden ägnats åt att hitta rätt dator till mig! Byta mina nya dubbdäck till icke dubbdäck så att jag får köra in i Tyskland nästa måndag!! Fick även hälsat på mormor och morfar en runda för att kolla in morfars nya bil!! Mycket fin är den! Fick köra en runda med den med för det tyckte han så där släppte dom iväg mej i en bil som gjorde att jag kännde mej grymt liten!! Eller vad det stor kanske! Den är ju något större än lilla clion kan vi väl säga!

Man kanske borde lära sig och tvätta så man vet hur det går till!! Blev ju ingen sån kurs förra veckan vet inte om jag vill att emil ska tvätta när jag är där heller men men det löser väl sig så svårt kan det ju inte vara!! Hanna kan nog haha!!

På fredag ska jag iaf fira min födelsedag konstigt värre och då ska det vara julmat haha! Men så är det man vet ju inte var man får för nåt där ju!? Och imon ska mamma, jag  och mormor baka lussekatter!! Trevligt trevligt! Hoppas att jag även ska lyckas med att få in en fika och kanske en träff till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback