Arg...

Det är lördag kväll och jag ska ut om sådär 1h ska jag köra iväg på förfest och jag är just nu ksit förbannad...
Varför blir jag arg hela tiden...men du har ju bara slutat och bry dej totalt och tror att man kan behandla en hur som helst för det...sorry men jag har fortfarande känslor så trampar du på dom blir jag arg och ledsen...

Jag är ju redan bortglömd jag är ju redan raderad ur minnet....hur fan tror du det känns??? Inte så jävla bra ska jag säga...
Oj det glömde och oj det glömde jag men du kan väl göra det jag bara glömmer ju...jaha men tack för det då?? Fan du är **  år och redan senil jävligt bra asså...grymt bra...

Tack för att du får en och känna sig totalt jävla obehövd asså tack så mycket det va snällt....Ångrara du dej egentligen för vad du gjorde den där kvällen jag börjar undra....Men jag ångarar inte vad jag gjorde för jag hoppas verkligen att jag får ligga bredvid en person som behandlar mej på det sättet igen....inget illa menat så men det var på ett annat sätt.. det kanske kommer med tiden man kanske bara måste växa lite who knows... känns som att detta sista bara e dynga...

SHIT skit inte i mig totalt gör inte det alltså...eller det är kanske så det måste bli eller jag vet ingenting längre.... jag förstår inte och du förstår inte. Men du har väl aldrig förstått dej på mej som sagt eller kommer nån nånsin att förstå mej??

Är det bara jag som begär för mycket????? Att bli behandlad väl lr??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback