Ordentlig

Nu är det så här att väldigt länge hade jag tänkt att jag skulle skapa en blogg så nu idag tog jag tag i det och gjorde det! Så nu är jag lite stolt över mig!

Idag har jag för första gången kört till malmö dock så saknar jag körkort men förhoppningsvis har jag det med väldigt snart... Iaf det gick kanon att köra både fram och tillbaka till Mamö för att hälsa på fam Munge som just fått sitt 3 barn. 3 veckor gamla Sophie ser väl ut som de flesta bebisar dock ej från sin vackraste sida om man skulle tolka hennes mamma. Fick ju även leka med tågbanan me de 2 äldre barnen Martin och Louise..(vadå snyggt namn).

Sen när förkylning man hade trott var över är plötsligt tillbaka över en natt. FAst det kan ha varit en allergi chock efter att ha suttit och pratat en hel kväll hemma hos Therese me hyacinter på bordet vilket jag inte riktigt klarar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback