Livet

ibland så blir man förvånad över hur fort saker och ting kan förändras. bara på någon minut kan man bli helt nere bara för att man får reda på nåt som man verkligen inte ville eller man tolkar bara saker och ting fel som gör att man kan bli helt nere och jätte tjurig. därefter kan man ibland komma på jag borde ju verkligen inte bli sur nu alltså detta är ju en jätte löjlig sak och bara orka bry sig om för att börja bråka om. men sån är man innan man iblan faktiskt kommer på är det verkligen lönt och tjafsa och sen skulle det ju bara blivit sämre om man nu började tjafsa. därför har jag ett tips: sluta gnälla om löjliga små saker kostar bara tid o energi o alla blir sura av det.

igår hade vi BEFORE SKI med vårt skidgäng... hur trevligt som helst med jätte god mat. senare blev det dags för oss ungdomar och spela TP doch va det inte min o josse grej den första halvan av det. förutom naturfrågorna det va vi bra på.
därefter hade mamma fia och pappa lasse anordnat en musiktävling med jämna lag till. mitt lag the giants va riktigt heta! tp va kanske inte min grej men hallå detta va jag ju som skapad för och när jag tog thor-leifs hur bra känndes inte det!!! slutade med att jag sedan skulle sjunga låtar o josse skulle säga artisten det lät nog för jävligt för jag kan inte sjunga i vanliga fall o sen nu va jag super nervös
men vi va ändå bäst på d...så mitt lag vann. men chokladen som jag vann lyckades någon annan nog få med sig:( ......därefter va d igen tp o då lossnade det..otroligt men kul o det tog aldrig slut men blev ju delad 2a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback