Körkort!

Efter att ha slappat en hel dag med Emil och därför inte blivit nervös blev jag det slutligen på vägen in till H-stad! Men det gick ju bra! Jag klarade fast jag både fick jätte brant backe och backa runt hörn i mörker inte så kul. Men fick ju glänsa när jag äntligen fick köra ut på motorvägen och dra om en lastbil dirket!
Ikväll har jag därför hälsat på mormor o morfar o Emil! Helt själv och det gick jätte bra!

Imon skola:(..lite jobbigt faktiskt för nu börjar stressen igen. Men sovmorgon till halv 1 iaf så börjar ju bra!

Kommentarer
Postat av: Madde...

Grattis Louise. Hoppas att du mår bra. Pussar & Kramr...

2007-01-10 @ 15:20:32
Postat av: Lovisa

fint louise! men jag har glömt bort hur man lägger till på kompislistan, så jag får jobba lite med det...
vi ses!
kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback