känslor

jag får spader nu...varför kan inte bara människor vara normala och sluta hugga dem som bryr sig i ryggen. om det är en person du brytt dig och fortfarande bryr dig om hur kan man då vara så dum och tro att vissa saker inte kommer göra ont hos andra personer. fattar det inte har folk gått och blivit totalt känslokalla eller vad är det?
vad säger man till en person man tycker som blivit så djupt sårat och varje dag bara går igenom ett helvete utan och säga nåt??? jag blir mållös jag som alltid har nåt o säga får total tunghäfta och det bästa jag kan komma på är men jag bryr mig ju och jag är ju inte ensam om att göra det. men är det så mycket till tröst fast man verkligen verkligen menar det...
jag hatar och se en av mina härligaste kompisar bara tappa all gnista så. det värsta är när inte den andre personen förstår vilken skada den gör heller.... solen snälla kom fram och ge mig mer energi för nu behöver både jag och andra det och det är fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback