153

idag är det 153 dagar till studenten, det är lördag och jag pluggar fysik. jag har kommit på att egentligen är fysiken kul men det är när man förstår den, annars blir man ju bara så frustrerad. det är likadant som jag kan känna inför studenten. vad kommer att hända sen? kommer mina planer att åka till st:anton och säsonga 1 vinter bli lika bra som jag hoppas på? vart kommer du min älskade ta vägen? kommer man därefter att komma in på den linjen man vill och kommer den att vara rätt? det är ju trots allt rätt många år som man ska plugga därefter.... jag blir stressad inför alla sådana här val och frågor jag vill ju bara att allt ska gå vägen sen ju.
jag vill ha ett jobb jag trivs med, bo bra och skaffa mig en familj...känna att det går bra och att jag kommer att ha råd med att göra alla grejerna jag vill göra med min familj som jag fått göra med min. det kommer säkert att lösa sig men den där ovisheten kan ibland vara lite skrämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback