Underbara!!

Här  är helt underbart! Det är så jäkla nice här. Alla är grymt trevliga nu syftar jag främst på svenskarna för blir att man hänger mkt med dem..inte så konstigt heller! sen kan man väl säga att fy fasen med snygga människor det finns. Massa heta svenskar som främst kanske blir heta för dem är såna underbara personer..

Jag har sagt att du inte är min stil men du är min perfekta match personlighetsmässigt, men jag får kanske ta tillbaka det ändå...efter o ha sett bilder som kanske säger motsatsen. Här finns det ju bara laidback stilen för er killar och jag står väl ut. Så länge jag får klä upp mig..fast jag inte passar in här då. mina skor borde jag kanske hämta och byta så du får dina eller? Mitt örhänge vill jag med hitta.... Varför ska det ändå vara så svårt....har ju bara varit här i 2 veckor imon men va fasen vi kan väl vara st anton tsm ändå? haha eller inte lr jooo haha..

Det som händer här stannar väl här eller? Kom igen nu kan du inte bara våga släppa på dina gränser lite eller... annars kanske du blir som victor men han blev ju snäll tror jag så då blir det bra...kanske
Jag älskar att du kaxar upp mot mig du fattar inte hur mkt! Men som du sa "jag kan ju för fan inte bara vara en toffel" nä du det kan du inte du skulle inte klara det heller det vet jag... du kommer inte bli det heller...

alla som inte är här shit va ni missar mkt asså...men samtigt får jag uppleva nåt ni inte får och jag får mer tid att träffa nytt folk. alla är vi här av samma anledning. vi har alla nåt gemmensamnt. vi älskar skidor och vi älskar fest..

Jag älskar detta liv!! här är så underbart och som tur är har jag många månader kvar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback