Tur lycka

När ska det egentligen bli min tur att för en gång skull ha lite tur i kärlek egentligen?! jag är ju bara förrvirrad här kan man väl säga. Vad ska jag ta mig till. Är just nu bara så jävla trött på de där sakerna som höll på här nyss men nu äntligen gick och duschade. Oj du kunde visst inte ställa dig upp direkt och hon fatta noll. Ska jag skrika ut det till dej eller. Va tro du hände egentligen han fick väl lite kill problem om man säger så synd om er att jag sitter här då. men gå hem till honom istället då där kan ni ju ändå vara ensamma och jag slipper höra eller se vad ni håller på med. Tycker faktiskt det är lite jobbigt. Det borde ni själva förstå ni vet själva vad som hänt. Jag menar det är st anton alla säger att dom inte bryr sig men det gör vi alla ändå ju. Vi åker alla dit. ska jag gå ut och vara lika desperat som du eller vad ska jag?!
Har lärt mig en sak här sex komplicerar faktiskt lite kan man väl säga. inte med alla men med vissa.
Okej inte i alla fall inte men i många gör det faktiskt. jobbigt som fasen ska sluta med allt sånt. Men är ju så jäkla mysigt och somna i någons famn och sedan vakna upp i någons famn! Jag vill ha jag vill ha. Nu ska jag gå och se om ben hänger kvar i köket iaf. Han har jag me strulat med lite jobbigt att han tjej flyttat in nu haha.. men vadå skulle jag bry mig nä tror inte de va. Det va inte jag som gjorde fel eller började nä det var det faktiskt inte. Hon hade varit taskig mot honom tidigare.

Love is a hard game to play. Teach me how to play it. Please i need help.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nonchalant av dom..

2007-12-29 @ 11:16:35
Postat av: lovisa

klart du är välkommen att hälsa på!
gott nytt år och hoppas det känns bättre...
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback