Platzel - dubbeldejt

Efter o ha rivit 3 vitlöksklyftor till pasta carbonara såsen och just fått ner det i panna ringde mobilen.. helt plötsligt va hanna o jag me bjudna till platzel på några öl ihop med victor o rasmus. shit va vi luktade för det första och sen såg vi även ut som skabb. men vi tog oss samman borstade tänderna, duschade och snyggade till oss lite lagom vanligt och gick dom ca 3 minuterna för och komma till Platzel. En väldigt mysig liten pub med även mat möjligheter. Hanna hade aldrig varit  där innan så det va ju trevligt.

När vi väl kom dit satt vårt sällskap där redan och vi slog oss ner. hade till vad som blev värsta dubbeldejten och hur mysig som helst verkligen super nice..när vi väl kom på att vi skulle ta oss hem va alla hungriga och vi bestämmde oss för att gå till burgerstop men där va kö så vi gick till playboy mansion istället för att koka makaroner. Hanna och victor åt iaf medan jag och rasmus typ somnade i victor dubbelsäng.... jag orkar ej skriva så mkt mer men det hela slutade me att alla somnade i dubbelsngen!! Fullt påklädda vadå att vi va trötta sen gick vi alla en efter en till våra jobb i morse utom victor för han skulle åka skidor... ni kan ej förstå hur roligt det måste sett ut när alla en och en gick därifrån!

Vad händer nu då? Det vet man alldrig kanske inget alls. Eller jo ett seriöst st anton iaf och vi inte vet något om ännu...tiden får utvisa och jag hoppas nog på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback