Österrike!!

Detta är egentligen ett inlägg jag misslyckades med att lägga upp häromdagen därför kommer det efter det nya ändå!!


Jag lever fortfarande o är helt hel!! Nu e jag bara lite rädd för offpisten!!

Jag älskar detta stället...sen e det ju inte fel med underställ haha:P:P...jag tror jag dör asså!! Jag kan inte sluta titta! Det bara går ju inet hur fasen ska jag kunna vara koncentrerad samtidigt och du pratar om så viktiga saker som kan rädda både mitt o andras liv! Du e bara för fin me det bästa jävla kaxet! Du munhugs me mej som ingen anan kan! Tur att jag kan bråka me dej! Det e bara så kul! Vilken tur vi hade som fick träffa alla er! Tack cissi o mickaela n räddade oss här :D!

Jag ska lära mej ligga lågt haha.....o sen ska allt bara flytta ihop haha! Ikväll e d funcky chiken asså! Antingen kommer det bli hellyckat eller lite mindre o då e d bara o gå hem ska ju ändå jobba imon :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback