Mina valmöjligheter!

Detta blir ett väldigt flummigt inlägg för att idag ska jag presentera er för st Anton killar!
Här finns alldels för många killar som är för trevliga och som ser bra ut. Det blir nämligen väldigt jobbigt för en då kan jag berätta...
Ska man välja killen som hånglar bäst och har de där speciella linjerna som är så sexiga nere vid magen eller vad man ska säga? Eller den som är bara genom snäll och som man vet är bra för en? Eller kanske han som man verkligen har roligast med och som man alltid dras tll av någon anledning och som hela tiden säger detta kommer inte hända men allt händer ändå? Jag vet inte eller ska man bara gå hem med den grymt snygga killen för att dagen efter vakna upp i hans famn och senare gå hem? Va säger ni det låter galet va?
Här är alldeles för många bra killar. Varför ska man hitta alla bra på ett ställe? Egentligen finns det ju ytterliggare en som är precis som mig till sättet. helt underbar är han men nej det går faktiskt inte. Ibland är allt inte så lätt ändå!
Det är inte lätt och hålla fingrarna i styr här och inte blir det sedan bättre utav att alla ungefär vet allt om alla och vet vilka som gjort vad.
Det finns så många fler killar som jag nu ej nämnt. MEN detta är killar som alla på ett eller annat ätt är intresserade av mig och som både sagt och visat det. Mitt liv här är galet och helt underbart...

just nu vill jag bara att en utav dem här killarna ska bli frisk han har varit sjuk alldeles för länge och det är kanske mitt fel egentligen.

Glömde säga detta är St Anton här ska man inte ha något förhållande och har man det är man St Anton tillsammans. Sen är det så att alla säger jag bryr mig inte om vad du gör men sanningen är den att alla bryr sig visst man kan inte annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback