Äcklad

Fy fasen va ska jag göra egentligen Har ingen ork fast jag verkligen sov hela kvällen igår och alla därefter poängterade hur mycket jag missade. Jo jag förstod det, lite för mycket hände kanske.
Nu sitter jag iaf här och vet inte om jag ska ut ikväll eller inte är ju trots allt ledig och hade ju varit jävligt skönt och komma ifrån detta rummet. Inte så mysigt och höra på hur två stycken ligger och hånglar och annat faktiskt. Vill bara härifrån och förstå lite saker. Jag fattar noll just nu. Livet är faktiskt komplicerat här med kan väl bero på att det är lite konstigt med kärleken här. Alla vill ha men ingen vet vad man vill ha eller hur det ska gå till eller om det ska vara seriöst eller vad. Det är jobbigt...
Jag kasnke var dum..
ikväll gör jag förhoppningsvis någon glad och går ut och träffar honom vilket han velat väldigt länge. Denna killen vill ju tom ha mig i nyktert tillstånd därför har vi bara pussats en gång mitt på dagen till och med efter att ha pratat me Anja Pärsson coolt va.

Jag är så jävla blåst egentligen eller är jag jag vet inte riktigt och jag har väl inte för bra koll på hur det ska gå till på ett sånt här ställe kan jag väl säga. Som någon sa innan "här finns alldeles för många killar och alldeles för få tjejer"´. Ja det stämmer väl och för många trevliga och även lika många as/svin.

Mitt huvud värker sedan tidigare på KK vet ej varför. KK va väl trevligt dock ej som förra gången men varför klaga egentligen tjänar inget till.

Saknar faktiskt folk hemma just nu. Men mina kära föräldrar gav mig en inte så dålig julklapp iaf. De kommer hit nu på söndag möjligtvis lördag inte helt fel. Ska bli jätte kul och träffa dem tycker jag!

Carin du hade gärna fått vara här just nu saknar dig gumman!!

Kommentarer
Postat av: Carin

Saknar dej me tösen :) Men du, allt löser sig, u know it! Pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback