Bergodalbana med kärlek kommer lastat!!

Bergodalbana visst har det varit det men inte nu på super länge utan nu är allt bara som det sak vara.
Ibland är jag glad för att jag kan vara envis och påstridig och det tror jag även du är Emil!
Jag är glad över att jag inte gjorde det eller hur vad det du sa? Det spelar ingen roll huvudsaken är att du sa du var glad över att du inte hade dumpat mig... Jag är glad över att du gav mig chansen!!! Älskar dig otoligt mycket. Finns det nåt bättre än när du kommer med sådana kommentarer!!



(Ursäkta alla dom som är trötta på och läsa om mig o min kärlek. Men mycket handlar dock om det just nu:-)<33 Den som inte vill läsa om det behöver inte jag tvingar inte någon!)


Kommentarer
Postat av: MalinE

Haha, det e bara fint :)

2007-09-01 @ 15:43:06
Postat av: lovisa

tack kära du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback